Discussions from our smallest wikis are found here! Check the Wiki Hub for details
By Anonymous
"Optimized for both single and multiplayer". Lol - good one. It's awful single player but only bad multiplayer.
By Anonymous
So they're both bad, just not equally.
By Anonymous
I just dont get your point... you could at least explain why you think so
By Anonymous
I’ve had a blast solo
By Anonymous
Love the pompous quotes between deaths. Whose idea was that? Lol. "Guys, it'll totally give the game gravitas". Cringe!
By Anonymous
Amazing how unenjoyable they managed to make dark souls with guns be.
By Anonymous
Let me guess, you're the ***** that is spamming in every page of this wiki, only because you can't git gud against the bosses in solo?
By Anonymous
So when's your masterwork video game coming out, Anon? I'm excited to***** all over something you've poured time and soul into, really keen.
By Anonymous
IT'S NOT DARK SOULS WITH GUNS IT'S CALLED REMNANT FROM THE ASHES
By Anonymous
Great game. wish they had more to it before the end boss. but i give it time for more endgame and expansions lol. love the game wish their was more endgame content. cant weight till the DLC's start coming out.
By Anonymous
I think this game really shines when playing with friends. I have not had this much fun in a long time. I totally love all the environments. Very creative! The mods and traits are really fun and the ability to roll up different worlds and see differing bosses and secrets is brilliant. This is on my list for GOTY. I hope you guys sell a bazillion copies! Can't wait for the DLC!
By Anonymous
how do you save game?
By Anonymous
Checkpoints save games automatically
By Anonymous
Alguien sabe como conseguir la pieza que le falta al "golem" que vende el mercader?
By Anonymous
Tienes que toparte con el Houndmaster, el tipo que tiene una cosa en la cabeza y convive con los "perros". Le disparas en esa cosa de la cabeza y luchas contra el "perro" más grande, Maul. Al vencer, obtienes la pieza que le falta al "golem".
By Anonymous
y para que sirve?
By Anonymous
ya vas a saber
By Anonymous
Não sei si você entende português, mas vou lhe reponder, a peça da cabeça do houndmaster é para colocar no peito da estátua que está perto do mercador, assim ele será ativado, você vai matar ele é receberá um cubo com este cubo você pode criar um mod
By Anonymous
Lo siento, ¿puedes traducir el comentario al inglés, por favor?
By Anonymous
O jogo é muito bom, eu creio que jogadores que ainda não experimentaram o jogo quer saber como ele é, Remnant é um jogo arrebatador, é desafiador, empolgante, o jogo faz você querer mais e mais e mais, você vai querer explorar cada pedacinho dos mapas, eu amo essa capacidade de ter tudo diferente, eu e meu irmão estamos tendo muita diversão, aaah como é gratificante vencer um Boss neste jogo, difícil, você tem que pensar, criar estratégias, se você não tem amigos e joga solo, não é impossível, você consegue, melhore seu equipamento, aprenda a se movimentar, tenha consumíveis úteis, eu consegui, vocês conseguem! Parabéns aos desenvolvedores do game, desejo muitas coisas boas a vocês, muitas cópias vendidas, para que tenhamos dlcs e mais dlcs, por favor fazem mais dlcs! Eu quero continuar a ser desafiado!
By Anonymous
Criar estratégias *** não preconceito, meu corretor de texto é péssimo.
By Anonymous
Tan cierta ...